Skip to main content
Blogi > Juhtimine

Kuidas olla juht, keda tiim tahab, mitte ei pea toetama?

Kuidas olla juht, keda tiim tahab, mitte ei pea toetama?

Mis on sotsiaalne ettevõtlus? Kindlasti leiab sellele erinevaid definitsioone, aga lihtsalt öelduna võib see tähendada, et organisatsioon ei tähtsusta ainult omanike ja klientide huve, vaid kõikide osapoolte huve, kes antud koostöö osalised on. Ja loomulikult ei ole siin erand ka töötaja.

Seetõttu võibki öelda, et sotsiaalne ettevõte väärtustab “kliendikogemuse” kõrval ka “töötajakogemust” – juhid pingutavad selle nimel, et töötajad oma tööd ja töölkäimist naudiksid, mis paneb nad ka klientide ja tulemuste nimel rohkem pingutama.

Kuidas olla suurepärane sotsiaalse ettevõtte juht? Alustada tasub kindlasti ühelt poolt peeglisse vaatamisega – kas minu tänases juhtimises on “töötajakogemus” üldse mõõdikuna esindatud -, ja teiselt poolt oma töötajate parema tundmaõppimisega – mis põlvkonda keegi kuulub, mida tööst ja juhtimisest ootab jms. Käisin sotsiaalsele ettevõtlusele suunatud konverentsil “Impact Day” rääkimas lähemalt sellest, kuidas seda praktikas ellu viia.

Jälgi videot siit:

 

 

Allikas: motivaator.ee, Motivaatori asutaja, juht ja koolitaja Kaido Pajumaa