Kas teie organisatsioonis tegeletakse kliendikogemuse parandamise kõrval ka töötajakogemusega? Oled sa seda väljendit üldse kuulnud?
Jah, õnneks on Eestis palju organisatsioone, kus kliendikogemuse osakondade kõrvale on hakanud tekkima ka töötajakogemuse osakonnad, mille eesmärgiks on tagada, et töötajad oleksid töökohal õnnelikumad, ning seetõttu ka pingutaksid ja panustaksid oma töösse rohkem.
Töötajakogemus teadvustamine ja juhtimisse toomine on aga seotud juhi mõtteviisi ning juhtimise põlvkondadega. Eksperdid ütlevad, et juhid on läbinud ja läbimas 3 põlvkonda – missuguses oled sina? Ja missuguses on täna teie organisatsiooni juhtimiskultuur tervikuna?
Vt video:
Allikas: motivaator.ee, Motivaatori asutaja, juht ja koolitaja Kaido Pajumaa