Skip to main content
Blogi > Statistika

"Lapsehoidjad. Lastehoid. Lastehoiu tööpakkumised" Facebooki grupi statistika

"Lapsehoidjad. Lastehoid. Lastehoiu tööpakkumised" Facebooki grupi statistika

„Lapsehoidjate ja lastehoiu tööpakkumiste Facebooki grupp Lapsehoidjad. Lastehoid. Lastehoiu tööpakkumised – milline on statistika ja kuidas sellest maksimumi võtta?”

Kas otsid lapsehoidjat, kes oleks sinu perele parim abikäsi? Või pakud hoopis ise lastehoiu- ja -hoiuteenust, kuid vajad suuremat nähtavust? Siin on sulle ülevaade Facebooki grupi „Lapsehoidjad. Lastehoid. Lastehoiu tööpakkumised” statistikast ning mõned praktilised soovitused, kuidas oma kuulutus edukalt silma paista lasta!


1. Grupi suurus ja kasv

  • Grupis on hetkel ligikaudu 6500 liiget, mis teeb sellest Eesti kontekstis märkimisväärse nišigrupi lapsehoiu- ja lastehoiuteemadel.
  • Viimaste kuude lõikes on liitunud pidevalt uusi liikmeid, mis näitab grupi jätkuvat atraktiivsust nii teenusepakkujate kui ka huvitatud lapsevanemate jaoks.

Miks on see oluline?

Mida suurem on grupi liikmeskond, seda tõenäolisemalt jõuab sinu kuulutus õige sihtgrupini. Lastehoid on väga spetsiifiline valdkond, kus vajatakse nii pikaajalist hoiuteenust kui ka lühiajalist abi (näiteks üritustel, puhkuseperioodidel). Piisavalt suur ja aktiivne grupp tähendab kiiret tagasisidet nii teenusepakkujale kui ka selle otsijale.


2. Postituste sagedus ja sisu

  • Päevas tehakse keskmiselt 2–5 uut postitust, millest enamik on kas tööpakkumised või tööotsimise kuulutused.
  • Aktiivseimad perioodid on tööpäeviti vahemikus 9.00–15.00, kui lapsevanemad ja teenusepakkujad on töölainel.
  • Kõige enam tähelepanu saavad kuulutused, kus on välja toodud konkreetsed tingimused (töötasu või selle vahemik, tööaeg, asukoht, lapse vanus) ning mis on lisaks illustreeritud heade fotode või lühikese, sõbraliku videoklipiga.

Miks on see oluline?

Oluline on meeles pidada, et tänapäeval võistleb igasugune teavitus sotsiaalmeedias suure infovooga. Konkreetne ja õigel ajal avaldatud kuulutus jõuab statistiliselt rohkemate vaatajateni ning motiveerib potentsiaalseid huvilisi kiiremini reageerima.


3. Suurimad kasutegurid gruppi postitades

  1. Kiire reageerimine

    • Tänu spetsiifilisele sihtgrupile on kasutajad harjunud reageerima paindlikele pakkumistele.
    • Kui vajad lapsehoidjat kiiresti, saad lühikese ajaga mitmeid kontakte.
  2. Usaldusväärsed soovitused

    • Kasutajad on võrdlemisi aktiivsed oma kogemuste jagamisel. Positiivne tagasiside tõstab lapsehoidja või ettevõtte usaldusväärsust märkimisväärselt.
  3. Lisavõimalused nähtavuse tõstmiseks

    • Pin To Top (nädalaks)
    • Grupi katepildi (cover) reklaam (kuuks)
      Need eksklusiivsed lahendused annavad sinu kuulutusele eelise teiste seas silma paista.

4. Töökuulutuste avaldamine käib Kandideeri.ee kaudu

Eriliseks eeliseks on see, et juriidiliste isikute töökuulutused ilmuvad siia gruppi vaid juhul, kui need on samaaegselt olemas ka www.kandideeri.ee platvormil. Miks see reegel hea on?

  • Ühtne standard: Annab kõigile selge struktureeritud vormi kuulutuste avaldamiseks.
  • Tugev usaldusväärsus: Kandideeri.ee on loodud just tööpakkumiste vahendamiseks, pakkudes nii tööotsijatele kui ka tööpakkujatele mugavat ja turvalist keskkonda.

Hea uudis: Hetkel saad 3.50€ tükihinna eest osta endale töökuulutusi koguni 365 päevaks ette – see on sama soodne nagu tassike Espresso Macchiatot, kuid aitab sul kogu aasta vältel kuulutusi uuesti aktiveerida või uusi lisada.


5. Kasulikke vihjeid kuulutuse maksimaalseks efektiivsuseks

  1. Konkreetne pealkiri

    • Näiteks: “Otsime lapsehoidjat 3-aastasele lapsele Tartu kesklinna, 5 tööpäeva nädalas, brutotasu 8 €/h.”
  2. Lühike, lööv sisu

    • Kirjelda lapse vanust, vajadusi, hoidja peamisi ülesandeid ja võimalikke tööaegade erisusi.
    • Too kohe välja tasu või tasu vahemik: see tekitab usaldust ja aitab huvilistel kiiremini otsustada.
  3. Lisa isiklik puudutus

    • Kui oled lapsevanem, maini, mis sulle lapsehoidja juures kõige olulisem on (nt soe suhtumine, paindlikkus, kogemus beebidega).
    • Kui oled lapsehoidja, maini, miks sulle lastega tegelemine meeldib või too lühidalt välja oma senised kogemused.
  4. Vali õige postitusaeg

    • Jälgi, et su kuulutus ilmuks just sel ajal, kui teised sarnased postitused seda ei varjuta. Hommikul enne tööpäeva algust või lõuna ajal on tavaliselt parimad hetked.

6. Võta kasutusele lisareklaamivõimalused

  • Pin To Top (nädalaks): Sinu kuulutus püsib grupi ülaservas nähtaval positsioonil. Tulemuseks palju rohkem silmapaare!
  • Grupi katepildi reklaam (kuuks): Kõige esinduslikum viis end esile tuua – igal korral, kui keegi gruppi külastab, näeb ta just sinu ettevõtet või pakkumist.

Kui soovid nende võimaluste kohta detailsemat teavet või hinnaküsimust, võid alati võtta ühendust aadressil [email protected] või telefonil +372 5680 8700.


7. Kokkuvõte

„Lapsehoidjad. Lastehoid. Lastehoiu tööpakkumised” on tugev, nišipõhine Facebooki grupp, kus liikmed otsivad või pakuvad paindlikke, usaldusväärseid ja professionaalseid lastehoiulahendusi. Grupist leiab igapäevaselt uusi pakkumisi ja infot nii lühiajaliste kui ka pikaajaliste vajaduste katteks.

  • 6500 liiget annavad kuulutajale tubli alguspunkti – sihtgrupp on lai, ent ühtlasi täpne.
  • Postitusi tehes järgides põhireegleid ja valides õiged reklaamikanalid (nt Pin To Top), on edu saavutamine tõenäoline.
  • Ja mis kõige tähtsam: töökuulutuste avaldamine käib Kandideeri.ee kaudu, kus hetkel on kehtimas eriti soodne 3.50€ (Espresso Macchiato) hind 365 päeva kehtivusele.

Soovime sulle kõrget lennukust tööotsingutel, edukat lapsehoiu korraldamist ning küllaldaselt häid kogemusi meie grupis!